Dapat Tempat ke 3 dalam Give Away UmarFaruq.com

Home » , , » Dapat Tempat ke 3 dalam Give Away UmarFaruq.com
2:24 AM | Aizat Chik Suliman | No comments
Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua kaki lepaks sekalian. Hari ini baru ada kesempatan untuk beronline dalam kekalutan minggu ini. Alhamdullilah kepada allah saya telah mendapat tempat ke 3 dalam kontest umarfaruq.com . 


Kepada pihak umarfaruq.com saya amat berterima kasih kepada pihak anda kerana membuat give away contest ini. walaupun saya lelaki dan mendapat hadiah Pemenang Ketiga [1 Bag ekslusif dari MissLily Shop + 1 Shawl Satin dari El Janna.] saya tetap bersyukur . :)

Kepada rakan blogger semua jom kita join sebarang betuk kontest samada daripada pihak induvidu or dari nuffnang event or ads sekalipun sekiranya tidak membebankan boleh kita sertai sebagai contoh kontes olympus via nuffnang.

Walaupun tidak berjaya ataupun tidak terpilih tetapi kita janganlah cepat berputus-asa. Manalah kita tahu suatu hari nanti rezeki kita untuk mendapat hadiah dari kontest / giveaway yang kita sertai :)

PS : kepada kaki lepaks saya sekarang akan lebih fokus kepada pekerjaan yang baru so kurang di update blog ini :p

0 Orang Berkata:

Post a Comment

Apa Kata Anda?