My Happiest Moment

Home » , , » My Happiest Moment
11:32 PM | Aizat Chik Suliman | 1 comment
Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pengunjung LepaksOnline sekalian hari ini saya menyertai kontest anjuran Olympus, Happy Photography. Memberi peluang untuk saya memenangi hadiahnya iaitu Olympus PEN Lite E-PL3 ataupun  Olympus PEN mini E-PM1


moment yang tidak dapat dilupakan
walaupun muka kami tidak fotogenik :)
berlangskapkan sawah padi beb!
Memang jarang saya bergambar dan tidak suka bergambar kerana tiada gadjet untuk bergambar, gambar ini di tangkap pada hari cuti semester, kami walaupun berjauhan dan susah nak berjumpa tetapi dengan izin ibubapa dia memberi kebenaran untuk berjumpa dan kakak yang memberi sokongan dan bantuan dari dapat memberi peluang untuk kami berjumpa.

Pengenalan saya bersama si dia di waktu bangku sekolah lagi selepas habis SPM aku mula mengikut keluarga ke kampung halam di Perak dan si dia tetap tingal bersama keluarga dia di Shah Alam. Walaupun bagaimana berjauhan tetap berhubung. Komunikasi yang menjadi penghubungan antara kami selama ini terima kasih maxis (hehe...)

Sekarang si dia menyambung pelajaran di sebuah IPT di Kuala Lumpur. Jarak antara kami tidak menjadi batasan dan perjumpaan kami walaupun menjadi hanya pertemuan biasa dalam satu tempoh yang lama aku tetap bersyukur kerana dapat berjumpa dengan si dia yang saya sayang :) 

Kisah kami bukanlah antara kisah terbaik dalam percintaan yang terdapat dalam buku-buku novel cinta yang berada di pasaran tetapi ini adalah kisah hidup saya yang bersama si dia walaupun berjauhan tetap berhubung sebaik mungkin berteraskan kepercayaan dan kejujuran antara satu sama lain  :)

Mungkin foto ini tidak seberapa kerana muka kami yang tidak fotogenik dan resolusi yang rendah kerana mengunakan telifon bimbit :( . Tetapi mungkin selepas ini saya lebih mahir untuk bergambar sekiranya mengunakan Olympus PEN Lite E-PL3 ataupun Olympus PEN mini E-PM1

Ini kerana Olympus PEN Lite E-PL3  mempunyai kualiti imej DSLR siri PEN dilengkapi dengan 34 variasi seni penapis yang membuat fotografi lebih mudah, dan ia adalah pilihan yang terbaik. Ia juga merupakan siri kamera PEN pertama yang dilengkapi dengan 3.0 inci flip-monitor LCD skrin lebar yang membantu saya dengan semua orang-orang mengunakan lebih  mengambil gambar daripada sudut yang rumit!

Menjadi buruan saya untuk miliki hope
Olympus bagi peluang untuk saya miliki :)


Dan tidak kurang hebat juga model Olympus PEN mini E-PM 1 yang dapat membantu saya dalam fotografi untuk lebih tampak pro dan menjadi idaman saya : ) ia juga sesuai untuk dibawa kemana-mana kerana sifat ultra-kompak dengan berat hanya 217 gram.! (macam berat telifon bimbit je :p )

berat seperti telifon bimbit sape xnak :)





P/S : ini adalah review untuk kempen Olympus Happy Fotografi yang dibawa oleh nuffnang. sumber spefikasi produk olympus ini adalah daripada Nuffnang

harapan agar pihak Olympus dapat memberi hadiah pertama kepada saya :)



1 Orang Berkata:

forblogger.net said...

Dilamun cinta la ni? haha good. jaga hubungan tu ye. dont di cemari. Anyway aizat ada download themes tu ye? sorry sbb themes tu sy ada tambah koding hari tu jd lain sket. So tggu dalam minggu ni saya redesign beberapa themes ikut themes2 seo friednly lainnya. saya gabungkan.

Themes yg hari tu pon saya akan baiki. :)

Post a Comment

Apa Kata Anda?