Namawee Nasi Lemak 2.0?

Home » , » Namawee Nasi Lemak 2.0?
2:32 AM | Aizat Chik Suliman | 4 comments
As Salam, kepada blog walker semua mesti dah tau pasal namawee yang cite bakal kuar panggung pasal nasi lemak 2.0 bagi aku... aku bukan seorang yang cepat memaafkan kalo lancang mulut tu orang memang xsuka... aku lagi xsuka!! ape sebab? isu dulu? tahun 2007? sememangnya aku still marah. and video tu pon ada lagi kat youtubekan... jom imbau balik



aku ni perkauman sangat?? memang... aku memang TIDAK BOLEH bertoleransi dengan orang  yang menghina agama islam. nasi lemak 2.0 aku hope siapa-siapa yang tengok cite nie aku mengucapkan have FUN!! kepada blogger yang dah jadi follower kalo xsuka post kali nie bleh unfollow kalo blog walker xsuka boleh click tanda X pada kanan atas. tqvm.


P/S : luahan rasa hati ni.. 

4 Orang Berkata:

Anonymous said...

cant agree more!!!......

Anonymous said...

i love u

Nur Misnan said...

solly to saylah... memang x support filem apek nih

Mau kutuk2 tapi mau buat ceta nasi lemak melayu..
talak malu ini olang..

Anonymous said...

ishy npa makhluk asing seperti ini masih muncul di malaysia..buat semak ja dh tu nk wat filem..baghal

Post a Comment

Apa Kata Anda?