Layout terbaru dari blogspot

Home » , , » Layout terbaru dari blogspot
4:54 PM | Aizat Chik Suliman | No comments

Blogspot Sediakann Layout Terbaru

Sebaik sahaja login akaun blogspot ada notification yang menyatakan ada layout terbaru. Susah payah aku mencantikkan blog aku rupa-rupanya blogspot cipta layout terbaru yang mesra seo dan fungsi-fungsi yang adak futuristik.


Aku mula menjenguk di blog test aku untuk layout terbaru nie (tidak menafikan memang lawa) dari pandangan mata memang berkenan tetapi blogspot dah disablekan third-party HTML / Javascript. Di sebabkan itu aku terus hilang minat untuk menukar templete / layout yang terbaru tu (dah penat-penat buat cantik-cantik terpakse lupakan jela kalo macam tu baik xpayah nak tukar layout terbaru).

Walaupun boleh edit pada Tab advance css (click pada tab design redirect ke Templete Designer) tetapi aku xnak sia-siakan usaha aku selama ini untuk menambah baik blog aku hingga sekarang (mungkin juga blogspot nak menghadkan pengiklanan dalam blog kepada AdSense jer = ='')

Penghujung kata Selamat Berbloging kepada semua blogger minta tunjuk ajar daripada otai-otai blogger semua dalam berbloging ye :)




0 Orang Berkata:

Post a Comment

Apa Kata Anda?